RETOURNEREN

Garantie

Bij WOME staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij vervaardigen al onze meubels zelf en assembleren deze met de hand. Ondanks onze uitgebreide kwaliteitscontroles kan het voorkomen dat een meubel niet naar behoren is afgesteld of zelfs defect raakt. Wanneer dit gebeurt, kun je op ons rekenen. We bieden standaard 2 jaar garantie op alle bij ons gekochte meubels. Mocht er na deze periode iets voordoen, dan zijn we nog steeds beschikbaar om je te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, zodat we een geschikte oplossing kunnen bieden!

Retourneren

Als je niet tevreden bent met je bestelling bij WOME, is dat jammer maar geen probleem. We bieden een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag aan. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Ons retourbeleid stelt je in staat om een meubel te retourneren of te annuleren als je dat wilt. Als je hiervan gebruik wilt maken, dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst van het meubel aan ons te melden. Daarna heb je nog 7 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen of terug te brengen.

Wil je een product retourneren? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 085 080 56 85 of stuur een e-mail naar info@wome-meubels.nl.

WOME tv-meubels | Scandinavisch tv-meubel | Eclectisch interieur | Minimalistische woonstijl | Luxe tv-meubel | Maatwerk meubel | Interieuradvies | Tv-meubel zwart | Tv-meubel hout | Tv dressoir
WOME tv-meubels | Scandinavisch tv-meubel | Eclectisch interieur | Minimalistische woonstijl | Luxe tv-meubel | Maatwerk meubel | Interieuradvies | Tv-meubel zwart | Tv-meubel hout | Tv dressoir

Sommige meubels kunnen niet geretourneerd worden.

Alle die speciaal op maat gemaakt zijn volgens de wensen van de klant, vallen niet onder het herroepingsrecht. Dit omvat meubels met afwijkende afmetingen of meubels die op verzoek van de klant in een specifieke kleur zijn gespoten.

 

Meubel terug sturen

Indien je een tv-meubel wilt retourneren, is het over het algemeen te groot om via de post te verzenden. Daarom moet er een afspraak worden gemaakt met een pakketdienst om het meubel op te halen. Brenger.nl is een pakketdienst waarmee we veel meubels verzenden en die volgens onze ervaring de meubels op een goede manier transporteert. Je staat echter vrij om ook een andere pakketdienst te gebruiken, maar zorg er wel voor dat het meubel goed verpakt is. Als alternatief kan het meubel op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur zelf worden teruggebracht, neem dan van te voren wel even contact op met ons via  telefoonnummer 085 080 56 85 of stuur een e-mail naar info@wome-meubels.nl.

Bij het retourneren van een meubel is het belangrijk dat alle meegeleverde accessoires worden teruggestuurd en dat het meubel in originele en onbeschadigde staat is. Bij ontvangst zullen wij het meubel controleren op eventuele beschadigingen. Als er schade optreedt tijdens het retourtransport, is de klant hiervoor verantwoordelijk. Soms leveren wij meubels in overpakkingen, bijvoorbeeld als we deze ook monteren bij de klant. Bij retourzendingen moet de klant zelf zorgen voor een goede en beschermende verpakking. Indien het meubel toch beschadigd bij ons aankomt, brengen wij hiervoor kosten in rekening, die kunnen oplopen tot het aankoopbedrag van het meubel.